Nowy standard rezerwacji usług

W wiosennym wydaniu magazynu Świat Opon Prezes Polskich Składów Oponiarskich – Andrzej Skowron przybliża nowe narzędzie przygotowane z myślą o warsztatach oponiarskich. Zapraszamy do lektury.

 

Nasze życie coraz bardziej się digitalizuje i nie jest to tylko hasło. Wskutek dotykających cały świat obostrzeń związanych z pandemią, w ostatnim roku ten proces uległ ogromnemu przyspieszeniu. Duża część społeczeństwa nie tylko uczy się, pracuje z domu, ale już większość zakupów robi online. Internet nie służy już tylko poszukiwaniu informacji czy rozrywki, ale również miejsca, w którym zamawiane i realizowane są usługi, towary, bo w zasadzie każdy produkt dostępny już jest w sieci.

W naszej branży również mamy do czynienia z ogromnym wzrostem popularności sklepów internetowych z oponami. Udział sprzedaży online w całkowitej sprzedaży opon na rynku polskim szacowany jest już na poziomie ok. 40%. Sama jednak usługa wymiany, montażu i wyważenia opon musi odbyć się w wyspecjalizowanym warsztacie i tutaj dostrzegliśmy szansę zaistnienia na rynku z naszym nowym projektem wymianaopon.pl.

Dzięki tej aplikacji potencjalni klienci mogą znaleźć odpowiedni warsztat, umówić się o dogodnej dla niego porze na wykonanie usługi, wybierając sobie dzień i godzinę, z góry znając już poziom cenowy poszukiwanych usług. I wszystko to online za pomocą kilku kliknięć. Jest to niesamowita oszczędność czasu dla klientów, ponieważ warsztat można wyszukać używając aż 4 różnych kategorii – terminu, lokalizacji, oceny i opinii. W sezonach wymian można w ten sposób uniknąć stania w kolejkach i związanego z tym niepotrzebnego stresu. Klienci dostają przypomnienie o wybranej usłudze drogą mailową oraz smsem, a w przypadku niemożności przyjazdu w określonej godzinie, mogą spokojnie zmienić termin wizyty lub z niej zrezygnować.

Warsztat dołączając do wymianaopon.pl otrzymuje nowoczesne narzędzie do zarządzania warsztatem i obsługą klientów.

A co konkretnie?

Najważniejszy to oczywiście terminarz z czytelnym rozbiciem na miesiące, tygodnie, dni, z dogodnym podziałem na godziny i stanowiska pracy. Przy każdej umówionej wizycie warsztat ma wgląd w dane klienta i rodzaj usługi jaką wybrał. W szybki sposób może tworzyć nowe rezerwacje i weryfikować te, które już są.

Otrzymuje także narzędzie do obsługi depozytów – docelowo z możliwością migracji z innych systemów do terminarza. Może szybko wprowadzić nowy depozyt po wymianie a później wygodnie nim zarządzać.

Dzięki aplikacji wymianaopon.pl zyskuje opcje automatycznej komunikacji z klientem np. potwierdzanie i przypominania o terminie wizyty w serwisie czy oceny wykonania usługi.

W każdym momencie może umieścić na swojej stronie internetowej system rezerwacji w postaci prostego widgetu. A jeśli nie ma własnej strony, wizytówkę swojego warsztatu w naszej aplikacji może traktować jak swoją stronę i w postaci linku przesyłać klientom lub umieszczać w mediach społecznościowych.

By usprawnić obsługę klientów warsztat może drukować rezerwacje na dany dzień dla poszczególnych stanowisk. Na bieżąco widzi także obłożenia stanowisk, dzięki czemu może organizować pracę serwisu tak by każdy klient został obsłużony.

Poza narzędziami wspierającymi pracę wymianaopon.pl daje możliwość promowania swojego warsztatu i pozyskiwania nowych klientów. A najprostszą metodą pozyskania nowego klienta są opinie, które wystawią zadowoleni klienci i sprawią, że serwis będzie wyróżniał się na tle innych.

Inną metodą pozyskania klientów jest promocja na wymianaopon.pl, dzięki czemu będzie się wyróżniał w wynikach wyszukiwania.

Obsługa aplikacji wymianaopon.pl jest prosta i intuicyjna, a dodatkowo warsztat zawsze może liczyć na pomoc we wdrożeniu czy darmowych szkoleniach online dla siebie lub swoich pracowników ze strony dedykowanego zespołu konsultantów. Aktualne terminy szkoleń dostępne są na: wymianaopon.pl/szkolenia.

Wymianaopon.pl otrzymała już szereg pochlebnych opinii – można się z nimi zapoznać na wymianaopon.pl/strefa serwisów.

Rezerwacja usług online to obecnie standard. Każdy z nas korzysta już z kalendarza online rezerwując wizytę u lekarza, fryzjera czy kosmetyczki. Cenimy sobie przypomnienia o zbliżającym się terminie, gdyż nie musimy już pamiętać o tysiącach rzeczy, które zaprzątają naszą głowę. A gdy wypadnie nam coś pilnego, w każdym momencie możemy anulować lub zmienić termin na dogodniejszy, dlatego też, ten standard wprowadzamy w sferę oponiarską, by klient czuł się komfortowo.