Współpraca z WymianaOpon.pl – krok po kroku

wymiana opon wrocław

Twój warsztat zajmuje się usługą wymiany opon samochodowych i chcesz, aby klienci mogli skorzystać z wygodnego, funkcjonalnego systemu rezerwacji online? Jeśli tak, współpraca z serwisem WymianaOpon.pl jest właśnie dla Ciebie. Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

 

Na czym polega wsparcie dla Twojej firmy?

 

Wiemy doskonale, że sprawne zarządzanie terminarzem jest bardzo ważne. Zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów. Z tego właśnie powodu zapewniamy dostęp do wygodnego terminarza, który zdecydowanie ułatwi Ci pracę. Przekonaj się, w jaki sposób możesz z tego skorzystać.

1. Na początek zarejestruj się na naszej stronie (https://wymianaopon.pl/strefa-serwisow/rejestracja/). Podaj dane kontaktowe, ustal login i hasło, a następnie załóż konto.

2. Uzupełnij dane. Po zarejestrowaniu możesz od razu się zalogować i uzupełnić m.in.: dane warsztatu, opis, zdjęcia, logo firmy, cennik proponowanych usług, godziny otwarcia, jak również stosowne odnośniki do własnej strony internetowej czy Facebooka. Niektóre takie jak np. cennik możesz uzupełnić później o czym przypomni kreator konta. Pamiętaj jednak, by być widocznym dla klientów niezbędne dane takie jak.: dane kontaktowe serwisu, godziny otwarcia, czas trwania poszczególnych usług, muszą być uzupełnione. By być widocznym na portalu wybierz przycisk „PUBLIKUJ”.

3. Konto założone? Świetnie! Od teraz masz dostęp do 30 dniowej wersji testowej na poziomie pakietu COMFORT. Pakiet COMFORT zawiera 4 stanowiska. Jedno zawsze musi być dostępne, aby przyjmować rezerwacje online. Pozostałe można ukryć i wykorzystać do swoich usług wewnętrznych. Przy pomocy terminarza możesz obsługiwać zamówienia od klientów. Dzięki niemu znacznie lepiej zaplanujesz pracę w serwisie oraz realizację zleconych usług. Korzyścią rezerwacji online jest zbieranie danych swoich klientów, które możesz wykorzystać na przyszły sezon zapraszając ich na wymianę. Wygodną opcją polecaną przez inne serwisy jest możliwość opóźnienia internetowego, gdzie można modyfikować dostępne terminy w zależności od natężenia pracy w serwisie.

4. Jeżeli po okresie testowym nie dokonasz wyboru pakietu płatnego, system automatycznie przełączy cię na bezpłatny pakiet – Basic FREE i będzie go przedłużał co miesiąc bez żadnej ingerencji po stronie warsztatu. Jeśli pakiet podstawowy okaże się niewystarczający, zawsze masz możliwość przejścia na dowolny pakiet płatny. Wszystkie dotychczasowe dane zostają w twoim archiwum niezależnie od wybranego pakietu.

5. Obecność na naszym portalu zapewnia Ci dostęp do nowych klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W każdej chwili mogą oni umówić wizytę do Twojego serwisu a Ty zobaczysz ją w swoim kalendarzu. Dzięki rezerwacjom online nie musisz przejmować się telefonami poza godzinami pracy warsztatu. Użyteczne jest umieszczenie kalendarza online (widgetu) na swojej stronie internetowej lub na stronie facebooka, dzięki czemu stali i nowi klienci mogą bezpośrednio znaleźć dogodny termin w Twoim serwisie.

6. Z serwisu WymianaOpon.pl możesz korzystać nie tylko na komputerze, ale też z użyciem urządzeń mobilnych. Jest on w pełni responsywny, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie ku temu, aby zarządzać swoim kontem z poziomu smartfona lub tabletu.

 

Co zyskujesz?
  • Indywidualne ustawienia terminarza. Możesz mieć np. jedno stanowisko online a resztę ukryć i wykorzystać do innych wewnętrznych usług.
  • Terminarz do korzystania przez cały rok. Prowadź zapisy na inne swoje usługi m.in. mechanika, myjnia, klimatyzacja. Klient będzie mógł wysłać do Ciebie zapytanie o dostępny termin.
  • Magazyn depozytów. Łatwe zarządzanie depozytami. Wydruk etykiet i dodanie swoich umów. Prowadzisz już taki rejestr depozytów np. w pliku Excel? Świetnie, możesz je importować do terminarza. I wszystko masz w jednym miejscu!
  • Promocję i wizytówkę swojego serwisu na wymianaopon.pl. Zbierając pozytywne opinie od klientów, Twój serwis wyróżni się na tle konkurencji.
  • Brak automatycznych przedłużeń i opłat. Ty decydujesz kiedy i w jakiej formie korzystasz z terminarza i czy chcesz kontynuować czy nie.
  • Komunikację SMS i e-mailingową z klientem. Przypomnienie o wizycie, możliwość jej przełożenia lub anulowania usprawni zarządzanie czasem Twoimi Klienta.
  • Twój kalendarz na Twojej www lub FB. Klienci bezpośrednio umawiają się do Twojego serwisu.