Wszyscy cenimy swój czas.

W marcowym wydaniu Przeglądu Oponiarskiego Prezes Polskich Składów Oponiarskich – Andrzej Skowron opowiedział o nowym narzędziu dedykowanym serwisom oponiarskim. Zapraszamy do lektury.

Nasze życie coraz bardziej się digitalizuje i wcale nie jest to tylko hasło. Wskutek dotykających w zasadzie cały świat obostrzeń związanych z rozprzestrzeniającą się pandemią, w ostatnim roku ten proces uległ szalonemu przyspieszeniu. Duża część społeczeństwa nie tylko uczy się, pracuje z domu, ale już większość zakupów robi online, bądź wyszukuje w sieci i rezerwuje wszelakie usługi. Internet jest przeszukiwany przez użytkowników poszukujących informacji czy rozrywki, ale również poszukujących usługi i towary, bo w zasadzie każdy produkt dostępny już jest w sieci.

W naszej branży również mamy do czynienia z ogromnym wzrostem popularności sklepów internetowych z oponami. Udział sprzedaży online w całkowitej sprzedaży opon na rynku polskim szacowany jest już na poziomie ok. 40%. Sama jednak usługa wymiany, montażu
i wyważenia opon musi na szczęście odbyć się w wyspecjalizowanym warsztacie i tutaj dostrzegliśmy szansę zaistnienia na rynku z naszym nowym projektem wymianaopon.pl.

Dzięki tej aplikacji potencjalni klienci mogą znaleźć odpowiedni warsztat, umówić się online o każdej porze dnia na wykonanie usługi wybierając sobie dzień i godzinę, z góry znając już poziom cenowy poszukiwanych usług. Aplikacja została przygotowana tak, by można do tego celu wykorzystać dowolne urządzenie mobilne.

Klient ma możliwość sprawdzenia całego zakresu oferowanych usług przez warsztat i ich cen  oraz co ważne, zapoznać się z opiniami o warsztacie. Inne istotne udogodnienie to możliwość synchronizacji rezerwowanego terminu z kalendarzem Google, możliwość oglądnięcia zdjęć warsztatu czy zbadanie czasu dojazdu do serwisu. Jest to niesamowita oszczędność czasu dla klientów, ponieważ warsztat można wyszukać używając aż 4 różnych kategorii – terminu, lokalizacji, oceny i opinii. W sezonach wymian można w ten sposób uniknąć stania w kolejkach i związanego z tym niepotrzebnego stresu. Klienci dostają mailem i  smsem przypomnienie o wybranej usłudze, a w przypadku niemożności przyjazdu w określonej godzinie, mogą spokojnie zmienić termin wizyty lub również online zrezygnować.

Wymianaopon.pl to przede wszystkim nowoczesne narzędzie dla właściciela warsztatu. Pomaga optymalnie zorganizować pracę  i obłożenie poszczególnych stanowisk. Jest to nie tylko terminarz z czytelnym rozbiciem na miesiące, tygodnie i dni, ale również z dogodnym podziałem na stanowiska i godziny usług. Ponadto właściciel serwisu otrzymuje narzędzie do obsługi depozytów, docelowo z możliwością migracji z innych systemów do terminarza – to bardzo ważna i unikalna funkcjonalność aplikacji. Właściciel serwisu na bieżąco widzi wykorzystanie stanowisk, dzięki czemu może organizować prace warsztatu tak, by móc obsłużyć każdego klienta. Dzięki cyklicznym raportom z analizą obłożenia stanowisk obsługowych, może kontrolować i optymalizować pracę swoich pracowników.

Aplikacja przygotowana została tak, by móc integrować się z innymi kalendarzami i systemami do obsługi kierowców. Duża część serwisów współpracuje z szeregiem operatorów obsługujących floty samochodowe, każdy z nich posiada swój integralny kalendarz, a wykorzystując udogodnienie integracyjne aplikacji wymianaopon.pl, warsztat zyskuje jeden system do obsługi każdego rodzaju klientów.

Dla pełnego komfortu  rozpoczęcia pracy z aplikacją wymianaopon.pl, każdemu właścicielowi warsztatu proponujemy skorzystanie z darmowych szkoleń online oraz zapewniamy pełne wsparcie techniczne podczas wdrożenia nowego narzędzia. Aktualne terminy szkoleń dostępne są na wymianaopon.pl/szkolenia.

Wymianaopon.pl, jaką teraz zaprezentowaliśmy użytkownikom otrzymała już szereg pochlebnych opinii – można się z nimi zapoznać na wymianaopon.pl/strefa serwisów.

Wymianaopon.pl to także narzędzie, za pomocą którego właściciel warsztatu może poprzez Internet pozyskać klienta i komunikować się z nim np. poprzez potwierdzanie i przypominanie o terminie wizyty czy wystawieniu opinii o wykonanej usłudze. Każda opinia wystawiana przez zadowolonego klienta może przecież sprawić, że serwis będzie wyróżniał się na tle swojej konkurencji.

W dobie digitalizacji naszego życia promowanie się w sieci to podstawowa forma reklamy każdego biznesu. My dajemy taką możliwość serwisom poprzez umieszczenia widżetu aplikacji na swojej stronie internetowej. Jeśli takiej strony serwis nie ma, istnieje możliwość bezpośredniego przesłania linka wizytówki bezpośrednio do klienta lub  zaprezentowania wizytówki warsztatu w naszej aplikacji. Duże znaczenie dla promocji warsztatu ma możliwość umieszczania widżetu aplikacji w mediach społecznościowych, które dzisiaj są potężnym nośnikiem informacji.

Rezerwacja usług online jest już obecnie standardem. Lekarz, kosmetyczka, fryzjer, bank czy urząd – tam już możemy zarezerwować usługę online i nie musimy zaprzątać sobie głowy pamiętaniem wszystkich dat i godzin wizyt, wykonują to za nas odpowiednie aplikacje. My proponujemy wprowadzenie takiego standardu w sferę oponiarską, tak by kierowca i właściciel warsztatu czuli się komfortowo.

Wszyscy w naszej branży musimy zdawać sobie sprawę, że innowacyjność technologiczna to przyszłość funkcjonowania na wymagającym rynku. Warsztaty nie tylko muszą zadbać o dobry poziom obsługowy pod względem wyposażenia technicznego i wyszkolenia załogi, ale również o ułatwienie klientom, w dobie tak gwałtownej digitalizacji życia, dostępu w przemyślany sposób do oferty swojego warsztatu przez Internet. Wymianaopon.pl daje takie możliwości, bo jest to system prosty w obsłudze i intuicyjny zarówno dla klienta, jak i właściciela warsztatu.